Terapeut Daniil, jeho žena lékařka Nina a milenka Věra se podílejí na přípravě Gagarinova letu v kazašském Bajkonuru. Vědomí rizika projektu deformuje jejich vztahy a neblaze předjímá i jejich lidské osudy. Navzdory romantickému ovzduší doby a oficiálnímu optimismu.