Violet
Patnáctiletý Jesse byl jediným očitým svědkem vraždy svého kamaráda. Po brutálním incidentu se vrací domů, zpět k rodičům a kamarádům z bikrosového oddílu. Vizuálně působivý, impresionisticky laděný snímek byl s velkým úspěchem uveden na letošním MFF v Berlíně v sekci Generation, kde získal Velkou cenu poroty.