Ancha es Castilla / N'importe quoi
Alegríu posedl ďábel a exorcismus nepomáhá, stejně jako není příliš užitečné to, že její tatík ze všeho nejraději utíká do baru. Divoká černá groteska je stejně tak výsměchem uhlazeným animovaným filmům, jako důkazem, že i rezignace na sofistikovanou filmovou iluzi může vést v uhrančivý snímek.
„Je tak ošklivá!" říkají rodiče ďáblem posedlé dcerky Alegríi. A ošklivé je v tomto filmu vlastně vše. K jeho dobru. Film stvořený s imaginací divočejší než čardáš kombinuje prvky tradičních hororů s velmi punkovým přístupem k natáčení. Výsledkem je živelný snímek, který jako by se snažil zašlapat do špíny operní velkolepost a povrchní krásu. Šestákový příběh o exorcismu, v němž v hlavní roli vystupují loutky podobné nepodařeným splácaninám z hodin výtvarné výchovy, zde nabírá černohumorné až kruté, místy i nečekaně smutné kontury.