Ke hvězdám
Zatímco pro Iris, zakřiklou dívku, jež je terčem posměchu svých spolužáků, je život na malém městě utrpením, pro čerstvě přistěhovalou sebevědomou Maggie se stává příležitostí, jak před ostatními zazářit. S citem pro drobnokresbu režírovaný snímek nás zavádí do 60. let, kdy genderovými předsudky svázaná společnost viděla osobitost u žen jen velmi nerada.
60. léta, Oklahoma. Zatímco pro Iris, zakřiklou dívku, jež je terčem posměchu svých spolužáků, je život na malém městě utrpením, pro čerstvě přistěhovalou sebevědomou Maggie se stává příležitostí, jak před ostatními zazářit. Co začíná jako nevyvážený vztah dvou zcela odlišných dívek, pomalu přerůstá v silné přátelské pouto, které Iris začne přidávat na sebevědomí. Jak však hrdinky zjišťují, společnost svázaná genderově podmíněnými tradicemi trpí vybočování z řady jen velmi nerada. S citem pro drobnokresbu vyprávěný snímek Marthy Stephensové nás zavádí do černobílého, až snového světa, který se na první pohled může jevit jako vzdálený, nastavuje však současně zrcadlo dnešní době.