Íá je šedý oslík, který je v důsledku legislativního aktu osvobozen z cirkusu. Od té chvíle začíná jeho surreálné putování světem a jeho očima divák vnímá lidské počínání v jeho nejrůznějších podobách. Svérázná variace na Bressonovu alegorii A co dále, Baltazare i odvážné, formálně svobodné podobenství, které jeden z recenzentů označil za nejbláznivější film v letošní canneské soutěži.