Substance
„Snili jste někdy o lepší verzi sebe sama? Jste to pořád vy. Jen ve všech ohledech lepší. Vážně. Zkuste tento nový produkt. Jmenuje se Substance a MNĚ ZMĚNIL ŽIVOT!“. Na tuto reklamní upoutávku narazí stárnoucí hvězda Elizabeth Sparkle (neodolatelně sebeironická Demi Moore) televizní fitness show v pravou chvíli. Její kariéra uvadá podobně jako její tělo a zoufalá situace si žádá zoufalé činy. A tak se na scénu dostává její mladší, podstatně svěžejší, ale také řádně dravé já (Margaret Qualley). Show může začít! Satirická komedie? Pořádně krvavý body horror? To všechno a mnohem víc! Uvidíte neviděné a nezapomeňte, pokud byste si někdy pořídili dvojníka – jste to pořád jen vy.