Obdařen citem pro vystižení poezie okamžiku a s jemnou ironií sleduje lotyšský dokumentarista dění na jednom z mnoha energií nabitých míst na břehu Baltského moře. Vojáci, rybáři, motorkáři, potomci středověkých rytířů a další se zde scházejí, aby v sobě nechali rozeznít divokost, potlačenou civilizačními návyky.